Ertugrulunannesii hayır yanlış değil, 37+2 diyelim bu 37 bitmiş 38 den gün almışsın demek yani artık 38 haftalık hamilesin demek oluyor. Zaten bazı hamilelik programlarında da yazar. 37+0-37+6 arası 38. Hafta diye. Benim doktorumda öyle söylüyor bana. + ları bil ama söylemene gerek yok dolu dolu 27 haftalık oldun artık diyor.