İşlem yaparlar bence git doktora antibiyotik verriler en kötü. Cocuguma bişey olur diye korkma 9 ay antibiyotik kullanan gebeler biliyorum Allahn izniyle bişey olmaz. Gecenlerde dişine kanal tedavisi yapıldı arkadasımın oda gebeydi doktoru bu agrıyı çekecegine işlem yapılsın dedi.