Benim olmuştu ilk haftalarımda düşük tehlikesi olduğunu söylemişti doktorum bence doktorunuza danışmanız daha doğru olur kanama yerleşme kanamasımı keseden mi geliyor düşük tehlikeniz varmı sizi bilgilendirir kanama her şekilde risk taşır sonuçta siz yinede dikkat edin bolca dinlenin yorulmayın ama doktorunuza gidin mutlaka