AsliNur45 36+4 oldum bende aynı durum bende de var canim ama olabilir şeyler bence. Malum bebisler büyüdü yeri oldukça daraldı bir şekilde hareket etmesi gerekiyor başı da aşağıda ise illa ki aşağıdan baskı yapacak. Benim tek sıkıntım çok hareket ettiğinden arada afedersiniz ama idrar kaçırma problemin oluyor doktora sorduğum da gayet normal bir durum demişti 🥰