Merhaba hanımlar Çarşamba günü sezeryan oldum. Hamileliğin son haftalarında başlayan çatı ağrım var özellikle sol iç bacak tarafımda. Doğumdan sonra sonra ki ilk iki gün yoktu artık baya mutlu oldum çünkü bebeğin baskısından kaynaklı olduğunu düşünüyordum. Daha sonra ikinci gece birden bire tekrar o ağrı başladı. Doktoruma sordum ağrı kesici iç vs diyip geçmiştirdi. Doğumdan sonra hala bunu yaşayan var mı kendimi çok çaresiz hissediyorum çok şiddetli bir ağrısı var karın ağrımı geçti artık o derece 😢