Kızlar yetmiyor kızlar :) ben de sizin gibi düşündüm sonra ek alışveriş yaptım. Evet yenidoğan çabuk büyüyor 3 ay sonra alınanlar giyilmeyecek ama o 3 ay günde bazen 3 kere üst değişecek. 5 takım alsanız 2 takım kalacak geriye haydi hemen at makinaya yıka kurula ütüle giydir, ertesi gün gene yıkamak zorunda kalırsın. Yani 5 takım yetmez. Çünkü bez sızıntısı oluyor, kaka yapıyor sırtından çıkıyor, kusuyor, ağzının suyu akıyor ıslanıyor, terliyor, her gün banyo yaptırıyorsun banyo sonrası yeni giydiriyorsun.