Zlmdnccc canım aynı dert bende var benım sureklı yaz ayında mantarım oluyor doktor bana travazol deri kremi verdı onu dürüyorum kasıntıyı gecırıyor rahatlatıyor bazende sirkelı su yapıyorum yıkıyorum baya yakıyor ama dayanmak zorundayım hem kendım ıcın hem bebegım ıcın