Kizlar belki daha önceki postlarımı görmüşsünüzdür. mayıs14unde hsg çektirdim.13 mayısta tam adetim bitmişti. Şimdi 20 mayısta tekrar oldum bugün bitmek üzere muhtemelen sabaha bitmiş olur. Sizlere soracağım şu şimdi ben en son bu adeti mi baz almalıyım yoksa normalde 13 gün falan vardı onu mu baz almalıyım? Veya başına böyle birşey gelen var mi yardımcı olur musunuz? Bu arada hepimizin bayramı mübarek olsun inşallah seneye daha güzel bir bayram geciririz❤❤❤