Mekiye_23 Kanım 8.50 çıktı 33 haftalık hamileyim Sezeryan olacam kanımın artması için neler yapmalıyım yardımcı olurmusunuz arkadaşlar
CananAkdag Mekiye_23 benimde 9 çıktı malesef doktor ilaç değiştirdi sabah akşam aç karnına içicem hem benşm çarşamba sezaryen olcak senin vaktin var kan ilacı içerken içtiğin ilaçtaki demiri desteklemek gerekiyormuş yani iöşnde demir barındıran bir yiyecek tüket hemen arkasından ceviz mesela
Nisa_nurr Mekiye_23 ciğerden çok dalak ye hafif kanlı bırak dicem insAllah miden bulanmaz yumuşak ya yediriyor kana da güzel etki ediyor ben kansızlıktan çok çektim hep öyle şeyler yiyordum
Sevgigursoy Mekiye_23 bende 35 haftalığım 9.6 çıktı ama 20 Li haftalardada böyleydi ilaç kullanıyorum ona rağmen hep düşük , kan için serum takılıyorum geçen hafta takıldım bu hafta bitane daha takılıcam
Pelinmerve Benim de kan değerlerim çok düşüktü iğne oluyordum her gün (serum takıyorlardı) ciğer yedim çok severim ciğeri. Ciğer beni iyileştirdi ama doktor ciğeri önerir mi bilmem. Sakatat pek önermiyorlar
Hashasim2020 CananAkdag portakal suyu da Demir’i katlar daha doğrusu C vitamini, ilaçtan sonra portakal suyu ya da pekmeze limon sıkıp yemek bayağı etkili