Merhaba arkadaşlar 17+3 haftalık hamileyim ramazan bayramında haziran 14 gibi yani alanyaya tatile gidelm die düşünüyorz.o zaman 25 haftalık hamile olucam inşallah🙏🏻 Aklıma takılan belki uçakla belki arabayla gidiecez tam belli değil herhangi bir risk olur mu?o haftalarda yolculuk yapan var mı? Doktoruma henüz sormadm.biizim gibi böle tatil planı yapanınız var mı?