22+2 günlüğüm kız bebek olacak inşallah , iki gündür göbeğimin üst kısmında Ağrı var sanki sıkıştırıyor beni.. pozisyon değiştirince düzeliyor ama anlamlandıramıyorum. Bu ara biraz da üşüttüm acaba mide ağrısı mı çekiyorum başınıza geldi mi hanımlar yorumlarınızı bekliyorum