Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 1/1 buçuk aydır ellerimde uyuşma ve aşırı derecede ağrı var resmen gece uykularım bitti birde üstüne son zamanda kaşıntım eklendi sizlerde de böyle problem yaşayıp bi çözüm bulabilen varmı? Doktorum hamilelikte olabiliceğini ve pek yapılabilecek bişey olmadığını söyledi 😔