Arkadaşlar en son 28 martta adet oldum. Sonra 14 mayısta doktora gittiğimde hesaplandığında 6+5 çıktım. Sonra utrasona girdim kese göründü ama bebek yoktu içinde. Kese boyutundan dr 5+4 sün gibi birşey dedi ama tabi ben o stresten birşey anlamadım. Bu normal birşey mi. Normalse ben gebeliğimi ikinci söylediğim tarihten baz alarak mı hesaplamam gerekiyor.???