Melike1 Merhaba öncelikle iyi bayramlar ☺️ Kutay ismi sizce nasıl kızlar Kutayın yanına yakışacak bi isim arıyorum.GÖRKEM KUTAY nasıl sizce yada başka bi öneriniz var mı ?
Melike1 Deslem Teşekkür ederim ☺️Çok uzun değil değilmi bide Görkemmi ön planda sizce çünkü Kutayı daha çok seviyorum 😀 Acaba Kutay Buğramı olsa dedik yada Evrenmi ama kararsızlıktan ölücem