Hanımlar benim şekerim yüksek çıktı.mormal devlete gidiyodum. Bebeği az hissettim diye özele gittim. Şükür bişeyi yoktu bebeğimin. Doktor bana şekeri yüksek olanın bebeği iri oluyor dedi devlette ebeler doğum yaptığı için çoçuğun sakat kalabilir dedi. Şekeri yüksek çıkıpta bebeğini normal doğurup sağ salim kucağına alan var mı?