aktkr evet eğer gebelik varsa kontrole gidince değiştiriyorlar mis bir kaç kişiden duymuştum. Ben jinekologa göründüm bebek yapmayi düşünmeye basladigimizda herhangi bir hastalık var mı diye. Folbiol yazdı. Çok araştırdım ben de tabi ki. Dediğin gibi aynı şeyleri okudum internette.