Duyguork canım bu folikasitte alınması gereken folikasit fazlaymış oran olarak. Ben hamile kalmadan önce arkadaş tavsiyesiyle kullanmaya başladım. Önce hamile kalmak için kontrole devlet hastanesine gittim o zaman doktor folbiol kullanma dedi başka folikasit verdi inanmadım almadım. Şimdi hamile kalınca özelde doktoruma gittim oda aynı şeyi dedi. Folikasitin fazlası da zararmış ve özellikle folbiol bulantı yapıyormuş. Araştır bi istersen bende yeni degistirdim