Kızlar benim durumumda olan var mı 😞 30 +1 im. son 1 aydır sırtımın sadece sol kürek kemiğinin oralarda baş parmak büyüklüğünde bi nokta inanılmaz ağrıyo hatta sancı şeklinde ağrı yapıyo göğsüme kadar vuruyo ağrısı 😔 hayat kalitem sıfır. Çoğu hamilede bel ya da genel sırt boyun ağrısı duyuyorum ama benim sadece sol tarafta tek bi nokta olunca acaba başka bişey mi die kafamı karıştırıyo. Resmen diş ağrısı gibi dewamlı çekiyorum özellikle otururken ve sol tarafıma uyurken ağrım start weriyo. İlk gebeliğimde hiç böyle bişey yaşamamıştım ama genel olarak sırtım belim ağrıyodu şimdi o ağrıları arar oldum 😣😣😣