Advocatemelike Arkadaşlar merhaba ben de son 3 gündür kasık ağrısı var onun öncesinde hiç yoktu..sizce doğumla ilgili olabilir mi
Damlacik88 Advocatemelike benim epeydir var ayni haftalardayiz normal diyor doktor ama magnezyum kullaniyorum bu arada heryanim agriyor artk iyice 35 in icindeyim
Advocatemelike Damlacik88 umarım ağrılarınız geçer 😢 inanın ben de zorlanıyorum bir de kimse yardımcı olmuyor bana ben her şeyi kendim yapıyorum