Öncelikle cümleten herkese hayırlı günler dilerim💐 Bu forumda en çok doğum hikayelerini okumak hoşuma giderdi çok şükür banada yazmak nasip oldu. Çatı muayeneme kadar herşey normal gidiyordu çatı muayenesinde doktorum çatımın, kemik yapımın çok dar olduğunu söyledi. Hiç mi şansım yok diye sorduğumda normal doğum denense bile çok zor bir doğum olacağını hatta gerçekleşemeyeceğini bile söyledi. Başka bir hastanede daha muayene oldum oda aynı şeyi söyleyince epidural sezaryen doğuma karar verdik. 38+6 da doğum yaptım doğumum çok keyfili geçti herşey o kadar hızlı oluyor ki ben ne zaman başlicaklar diye düşünürken oğlumun ağlama seslerini duydum inanamadım oğlumu yanıma verdiler o an paha biçilemez...😍😍😍 sezaryen doğum yapmak zorunda olanlar sakın korkmayın o an acı falan hissetmiyorsunuz sadece böyle dokunduklarını hissediyorsunuz. Bugün 6. günümüz ve göbeğim gitti bile diyebilirim. Doğumdan ertesi gün sütümde geldi, sezaryen olduğum için gelmeyecek diye çok korkmuştum☺ Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin, hepinize hayırlı sağlıklı kolay doğumlar dilerim sağsalim kavuşun inşAllah yavrularınıza, sağlıcakla kalın🤗💞😍👼🏻👶🏻