Kızlar merhaba.. Gebelik şüphem var ve baya bi kasık ağrım vardı hastaneye gittim 4 gün önce doktor yumurtalıklarıma baktı kistin falannyok yumurtan çatlamış dedi. Rahim duvarn baya kalınlaşmış dedi. Adet olmazsan eğer hamilesindir dedi. Kasık ağrılarımın sebebinin bebek olma ihtimali olduğunu söyledi aynı zamanda gögüslerim çok ağrıyordu idrarım koyu renkti beyaz akıntım vardı. Adetime 2 gün kaldı. Doktor günü geçmeden test yapamam ne zaman yumurtan çatladı bilmiyorum kanda çıkmaz adetin geçsin sonra yapalım kan testini dedi. Ama benim kasık ağrım çoğaldı belime ve bacağıma yayıldı. Kalçama bile yayıldı gülemiyorum bile.. Tahmininiz varmı kızlar.. Yardım eder misiniz ??