Kubraarsss Ankara şehir hastanesinde önerebileceğiniz kadın doğumcu varmı kızlar bide memnun kaldığınız hastaneler varmı ankara içi devlet hastanesi 🤷♀️♥️
Meriwa Kubraarsss canm şehr hast gidiyorum ama randevu alınmıyor sabaah 7 buçukda gidip 5 doktor falan var hangisi dersen muayene oluyosun benim doktorum necati bey ama ben 2 aydır virüsden dolayı denk gelemedim o yüzden virüs geçince birini anca oturtabilirsin düzene haberin olsun
Gamzeburkan Kubraarsss bende şehir hastanesine gidiyorum muayenelerden memnunum ama doktor seçme şansımız yok maalesef her zaman değişik denk geliyor. Özellikle bu dönemde doktor sayısıda azaldı zaten☺️
Meriwa Kubraarsss çok iyi hastane ama kaç haftalıksın doğum yapmadım 1 gece kaldım odalar 2 veya tek kişilik sancı odaları tek kişilik diğer eski hastanelerde bi odada 5-6 kişi falan kalınıyomuş onlara göre özel hastane gibi yani
Kubraarsss Meriwa 16. Haftadayım korana var diye özele gittim şimdi korana azaldı devlete gitmeyi düşünüyorum 🤔 evet odaları iki veya tek kişilik ve çok temiz olduğunu söylüyorlar
Meriwa Kubraarsss daha zamanın var azalana kadar sabret artık bence hastane iyi sadece doktor araştır 3-5 isim olsun elinde en azından gittiğinde varsa o doktordan biri gözük ben kendi doktoruma denk gelemiyorum bile hastanede endişe etme virüs var diye ben hep gittim korkma canm maskeni tak eldiven giy tamam
aminegunes24 Bende şehir hastanesine gidiyorum doktorların hepsi çok iyi randövü almadım sabah 7 buçukda orda oluyorum sırayı erken alıyorum coranada çok güzel önlem almışlardı ben corana da çok gitti korkmayın yanı