Melike1 Üzmek istemem ama şu dönemde ne durumda bilmiyorum 2 ay önce bende siteden sipariş verdim 1 ayda anca geldi ve eksik ürün gönderdiler valiz almıştım valizde darbeler vardı mağazadan iade ettim ama uğraştığımla kaldım
Asn Zıbın setten almıştım ben de cok güzel. Dünde alt açma ve pike ıslak mendil aldım. 20 lira da kupon veriyor cok cok uyguna geldi