kimyasal gebelik gecirdim gecenler de adetimin 11. günü doktor a gittm kontrol amçlı karından ultrasyonla baktı ve yumurta oluşmamış yani yumurta yokmuş belki geç yumurtlarsın dedi küçükte olsa şimdiye kadar oluşması gerekmezmiydi yoksa karından baktıği icinmi göremedi (35 40 günde bir düzensiz regl oluyurum pco var ) ne zaman olusmaya başlar artık yoruldum Allahım nasip etsin tüm istiyenlere 🤲