Bende ilk kez muayeneye gittim bu hafta gerçekten ilgi çok güzel doktoru ayrı hemşire si ayrı güzel ilgilendi ler bnde özelden oraya geçiş yaptım ozelde ki doktordan daha çok inceledi ultrosyonda bak annesi ellerini açıp kapatıyor felan dedi herkes doğumu da özel gibi diyor ama bilmiyorum