Bizde 18+5 olduk ama Cinsiyetimiz kesinlikle netleşmedi ilk erkek dediler sonra kız dediler doktor yinede umutlanma erkekte olabilir bir parlaklık görüyorum dedi 🤷🏻♀️ Bir kızım var ikinciyi de kız istiyorum ama netleşmediği için aklımda bir soru işaretleri 😄 Ee tabi yaa ilk erkek dediler şimdi kız eşin üzülmüştür neyse ya 3. Erkek olur ve daha nicelerini diyenlerle uğraşıyoruz bir de çocuğun sağlığı söz konusuyken hiç cinsiyetini önemsemiyorum 🙄 Bu insanların oğlun yoksa eksiksin algısını anlayamıyorum bir türlü çok doluyum bu konuda 😄