12prensannesi Artık okadar zorlanıyorumki 9 aydır kusuyorum ve çok agrılarım var oğlum olcak allah izin verirse bu hafta doğum olurmu sizce kızlar dogum başlaması için ne yapmalıyım evde
Zuhal_tozlu 12prensannesi bende yarın tam 39 haftalık oluyorum ama bizde sağlı sollu bel ağrısı aşağıya baskı hafifte akıntıda. Başka bişey yok. Benim kızda yerini sevdi herhalde 🤷♀️
Fts2020 12prensannesi aynı haftadayız bende merak ediyorm ne zaman dogucak oğluşum cok hareketli iki saattir canımı acıtıyor
12prensannesi Ummuhan4934 bencede ben evin önünde park var biraz yürüyeyim geldin diye birsürü temizlik yaptım ama tık yok 😅
Zuhal_tozlu Ummuhan4934 ben hamileliğin boyunca 3.4 tane hurmayı anca yemişimdir dahada yemedim yani 🙄
12prensannesi melikekayi takipte kalalım bakalım hangimiz dogurcaz canm oğlan olduğu için sanırım biraz geç dogcak
Ummuhan4934 Zuhal_tozlu 36 haftadan sonra günde 3 4 tane yesen bişey olmaz kolayda doğum yaparsın canım inş
Fts2020 12prensannesi çatı agrınız var mı benim sol bacagıma vuruyor dün hiç yürüyemiyordum saga sola dönmekte sorun yaşıyorum oturunca bişi yok ama kalkınca cok agrı baskı oluyor sizdede varmı bu şikayetler
12prensannesi Fts2020 hayır bende oda yok 😅😅sadece belim agrıyo oda temizlık yaptım yoruldum ondan heralde su an parka indim yürüyüş yapiyorum inşallah işe yarar
Senaydin93 Benimde günüm aynı ne sancı var ne açılma bekliyoruz . İnşallah sağlıklı bir şekilde doğururuz 🤲🏻