Bade94_1 Ya kızlar merhaba hani söylüyorlar ya aynı adet sancısı gibi oluyor göğüsler çok acıyor diye cidden öyle mi hamilelik belirtisi benim 6 günüm kaldı her ay aynı kaşık ağrısı ve göğüs şişkinliği acısı yine aynı farklı bı belirti mi olması gerekiyor yada adet ağrısından biraz daha farkli mi şimdiden teşekkürler 🥰
9ay10gun Bade94_1 göğüslerde şişlik ağrı benm adetten 10 gün sonra başladı sonra geçti ilk belirtilerim ayaklarım çok üşüyordu sıcak su torbasıyla bile ısıtamıyordum. Birde kabızlık hayatımda hiç kabız olmamıştım adetten bir hafta önce başladı bu belirtiler
Sevendays Bade94_1 adet belirtileri bidr bnm kasiklarima cok sanci giriyordu adet gunumdr test yaptim dayanamadigim icin oylelikle öğrendim
imren91 Benim farklı olarak göğüs ucuma dokunduğumda karıncalanma oluyordu.Bel kasık ağrısı aynıydı .
prensmusta Bende adet belirtilerinin haricinde yoğun bi şekilde akıntı geldi,normalde sadece yumurtalama zamanında akıntım olurdu,haricinde hiç olmazdı,benim en büyük belirtim oydu🤗
derinozkaya Bade94_1 kuzum ben asla anlamadım hic bi belirtimde olmadı gecikti test yaptım ve süpriz!
haticeeeyy Bende adetime bes gun falan kala adet sancisi gibi agrilarim olmustu. Sonra yerlesme kanamamda olmustu bende kahverengi renkteydi cok az bi sekildeydi.. Hatta adet oldum falan sanmistim. Baktim kanama falan yok ikigunde gecti test yaptim cikti. Darisi senin basina insallah.