Kizlar merhaba anca yazabildim 2 gün önce kendi istegimle sezeryan doğum yaptım çok şükür güzel geçti hersey. Fakat ameliyat sonrası şu gaz çıkarma olayı çok fenaymis resmen gaz sancısı çekiyorum hala ayaktayken belim çok sancılı halsiz oluyorum zamanal gecicek biliyorum estetik dikiş yapıldı orasida iglestikce bu yanmaları gecicek fakat sezeryan yapıp boyle sancı yaşayanlar ne kadar sürede geçti sizlerin önerileriniz v.s yazarsanız çok çok sevinirimmm birde lohusalık döneminde kullandiginiz vitaminler nelerdi karın sisliginin inmesi için neler yaptınız ilk gaz çıktı fakat hala tuvalete cikamadim bana yazın lütfen kizlar….