Merhaba bizde de çıktı tam 20. Haftadayım hatta geçen hafta söykedimdoktor. Böbreklerinde de genişleme olduğu içim korktuk . Fakat içinizi ferah tutun kalbinde bir problem yoksa kalp parlaklığı bir hastalık değil diye özellikle söyledi doktor. Böyle şeylere üzülmeyin ne kadar değişik durumlar oluyor insanlarda diye de ekledi içinizi ferah tutun 🙏🏻🙋🏼♀️