Buse80 Canım bence vefat eden kişilerin isimlerini koymayın bebeklere ya, tabiki herkesin kendi tercihi saygı duyuyorum ama ben istemezdim. İnternette çok güzel özgün isimler var bi göz gezdir istersen, anne sensin senin dediğin isim olsun bence çünkü çileyi sen çekiyosun. Ben kızıma Akşin ismini koydum, haftamız seninle aynı :) Hifâ ismini de çok beğeniyorum, Liya ismi de çok güzel ve islami bir isim tercih edebilirsin canım :)