21+4 haftalık 1 yılını doldurmuş tüp mideliyim. 52 kilo verdim, şimdilik sadece 4 kilo aldım yoluma devam ediyorum. Fakat doktorumun verdiği hiçbir ilacı düzenli içemiyorum, istifra ediyorum. Beslenmem de çok düzenli devam etmiyor. Sizler ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz? Paylaşalım birbirimizle 🙏🏻