Merhaba güzel anneler, bugün sabahtan beri sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı. Doktoruma bildirdim ve beni görmek istedi. Muayeneye gittim şuan suyumuz var ama azalmaya başladığı için ve ben de tam açlık olmadığı için yarın sabaha sezaryene alalım sen de istersen dedi ya da daha bekleyelim dersen mikrop kapmaması için antibiotik tedavisine başlayalım dedi ama inanın ben vitamin dışında parol dahi içmedim bebeğim zarar görmesin diye. Ben de doktorum da normal doğum yanlısıydık ama bebeğim iri en başından beri ve bugün ultrasonda 4.100gr ölçüldü 🙈 Bugün alttan muayenemi de yaptı ve çatım çok müsait değilmiş zaten rahim ağzımda gerideymiş ve açıklığımda hiç yok çile çektirmeye gerek yok dedi😅 dua edin bana nolur hem mutluyum hem erken mi diye endişeliyim🤦🏼♀️ Sizlere de şimdiden hayırlı doğumlar dilerim ♥️