Feyzakaan 37+6 hamileyim Bebegimin hareketleri eskiye göre çok azaldı nerdeyse hissedemez oldum çok fazla hareket etmiyor böyle yaşayanlar var mı?
DilekNesil Feyzakaan yeri daraldigi icin derler genelde ama. Yine de icerde ne oluyor bilemezsiniz. Doktora gitmeyi ihmal etmeyin 🤲🏻
Hmsregmze Feyzakaan meyve suyu cıkolata yıyın solunuza yatın yarım saat içinde hareket etmezse doktorunuza haber verin. Bebek hareketleri cok önemli
Greyy90 Feyzakaan bende 37+5. Haftam önceden sabahları uyandırırdı gece çok hareketli olurdu şimdi öyle değil ama bu sefer de gün içinde aşırı bi gerilme oluyor bi yerde toplanıyor sürekli ve onunla birlikte hareket ediyor