Byzalya Canım sebebi net olarak bilinmiyor bunun bende 1 kez yaşadım hatta 2 de olabilir birinden eminim ama diğerinde kan testi yapmamıştım adetimi beklemiştim o da gelince hamile olmadığımı anladım. Herkesin yaşadığı fark etmediği bişeymiş. Çözüm olarak en iyisi adet gecikmeden test yapmamak boşuna canını sıkmamak