Bsrlmnemr canm hıc korkma bende tam 23+3 haftalıgım. 19. Haftadan beri 2 gun cok ıyı harekt edıosa 4 gun bazen hıc bse hissetmyorm. Sonra tekrar duzelıor artık alıstım ıcıme atmıorm ne zamn canı isterse harekt etsn dıorm 😂 gecen hafta da kontrolum vardı her seyın yolunda oldgunu gorunce cok sukur ki iyice takmamaya basldm. Bu haftalarda zaten duzensz oluolrms ve cok fazla uyuyolrms