Busrapol canım bende 19 haftalık hamileyim. Önceki gün çok hareketliydi, dün biraz hareketsizdi bende üzüldüm endişe ettim biraz ama bugün gayet iyiydi şükür. Günü gününe tutmuyor demekki diye düşünüyorum ben. Sıkma canını. Allah hepimizin evlatlarını korusun🥰🐣