Bugün kontrole gittim ve biraz ağrılarım olduğunu söyleyince çatı muayenesi yaptı doktorum çok korkulacak birşey yok az acıdı şükür ki normal doğuma uygunmuşum 1 cm açılma varmış daha bebiş kanala inmemiş gerçi normalde 38+6 yım ama ultrasonda 38 çıktı eve geldikten bir süre sonra pembe akımtı ve az bi sümüksü kahverengi bi akıntı geldi nişan o mu oluyor acaba bilemedim 🧐 kafamda deli sorular 🤭