Aydeniz09 Ben doktorlardan çok bişey beklemiyorum, özel muayenehanesi olan bi doktora gidiyorum çok ilgili fakat eşim istiyor diye yoksa o kadar para vermezdim bile. Çok büyük beklentilere girmemek lazım doktor ararken en çok operasyonlarda doğumlardaki başarısına dikkat etmiştim, hemen sezeryana mı yöneliyor yoksa normal yanlısı mı buna dikkat ettim. Onun harici ilgili olmasa da beklemezdim, ben sorardım istediklerimi, zaten çoğu şey artık elimizin altında. Siz de kendinizi üzmeyin hiç inşallah denk gelir iyi bir doktor 🙏🏻