elen1 sezeryan doğumda bir süre uyuşukluk ve his kaybı olduğu için takılıyor. Çünkü idrarını kontrol edemezsin. Ama normal doğum da uyuşukluk olmuyor ve sen birebir yaşıyorsun his kaybı da olmuyor o yüzden takılmıyor. Sezeryandan bir süre sonra uyuşukluk geçince ancak ayağa kalkabiliyorsunuz o durumda yatağa idrar kaçırmamak için takılıyor amaç bu 😊