yasemin333 yagmur91 35 gün sonra oldum normalden yoğundu bayağa.Doktor normal bir durum olduğunu söyledi.Şuan 2.adetimi görüyorum normale döndü bu sefer
yagmur91 Elifnralt peki şekli yani akışkanlığı nasıldı bende 1 ay sonra oldum bugün ama sanki regli değilim gibi geldi akışkanlığı farklı her regliminkinden.
Happybsrn Anneolmayahasret hamile olmadığın kesinse masaj var adet söktürücü ben yaptım sökmüştü YouTube var
yagmur91 Anneolmayahasret bende ilk kanamadan 30 gün oldum. Bugün yani sanki regli değilim gibi farklı akışkanlığı var her zamankinden az.
Anneolmayahasret Happybsrn beta verdim ama e nabiza carsamba dusecek sonuca gore doktora gidecem canm
mlsmrtgl yagmur91 önce böyle kahverengi kahverengi akıntı geliyor çamur gibi iki gün sonra sökülüyorsun
hazal2131ds yagmur91 daha az geldi, akışkanlığıda daha hafifti, 9 gün sürüyordu normalde düşükten snra 8 gün sürdü. Bi anormalik arama psikolojini etikeleme sakın.
Anneolmayahasret yagmur91 ilk adet genelde az olur demislerdi bana canm ikinci adette normal kanamaya doner mihtemelen