ben nihan özdemire gidiyodum.
doktordan memnundum aslında ama 20li haftalara geçmeme rağmen ne kan ilacı ne magnezyum hic bir ilac takviyesi vermemisti bana.
bide hastane biraz eski ve kücük buna rağmen fiyatları fazla geldi bana
pendik medipole geçtim o yüzden