Mozasir Bebeklerinizin kilosu nedir acaba bu haftalarda doktorum 2200 ölçtü ve düşük dedi acaba sizlerin bebeklerinin kilosu nedir 🥰
ArzuCnbz Mozasir Canım hiç canını sıkma benim bebişin de gelişimi ilerde ama biz naparsak yapalım bebeklerin dogcagi kilo belliymiş zaten tabi sağlıklı bir şekilde beslenicez illaki etkisi vardır ama doktor kilosu düşük dedi diye üzülme gayetde iyiymiş kilosu . Youtube da Dr.Kağan Kocatepeyi dinle mutlaka rahatlarsın 🤗
Gamzedngdn Mozasir 34+1 de gittiğimde 2.400 gramdı gayet güzel haftasıyla uyumlu dedi doktorum kapanmayacak bir açık değil bu haftalarda tam başlıyorlar kilo almaya alır daha ☺️
Mozasir Sdaakll maşallah seninki güzel kilo almış yemene içmene dikkat mi ettin nasıl aldırdın kiloyı
Sdaakll Mozasir haftada iki kere balik ve eti ihmal etmedim geri kalan sureclerde sebze yemekleri cok yedim birde sut yogurt yumurta bunlari eksik etmedim surekli hep kahvaltida ☺️ Bazen duzensiz beslendigim zamanlarda oldu tabi cikolataymis gunde bi ogun yemekmis vs bence bunyeyle alakalida olabilir belki endise etme ama dah cok zaman var senin bebisde daha kilo alir 🥰
Mozasir ArzuCnbz doktorum biraz tedirgin etti düşük takipte kalmamız lazım diye o yüzden bende endişelendim zaten hamilelikten dolayı psikolojimiz alt üst en ufak şeyleri kafaya takıyorum maalesef 🤗
T-06123 34 hafta 2438 benimkide , nesguikli süt, kaşar peyniri , muz ye , haftasıyla uyumlu dedi arayı kapatırsın