AmineAlya
Bende şehir hastanesine gidiyorum canım gayet güzel bi hastane doktorum inci halilzade ve çok memnunum ben hiçbişeyi ni sormadan boyunu kilosunu herseyini söylüyo orda bikaç kez başka bi doktora denk geldim onlardan memnun kalmadım açıkçası 1 hafta öncesinden randevu alıyorum rahatlıkla gidip geliyorum