rose90 bende severdim ama yemiyorum 😊 sucuğuda akrabamız kasabında yaptırıyor kendileri ondan yapılmış alıyoruz, o şekilde tüketirsen tüketebilirsin dedi doktorumda. Diğer şeyler içinde hangi ay olduğunun bir önemi yok, yada yedim bana birşey olmadı demekte anlamsız kalıyor maalesef çünkü bu gibi ürünlerin anne karnındaki bebeğe etkileri önemli olan ve araştırmalar yenilmesini önermiyor. Ben çiftlik tavuğu haricinde tavuk dahi tüketmiyorum çünkü bebeğin beyin gelişimini etkilediği üzerinde çalışılıyormuş hormonlu tavukların. Bir şey yerken defalarca düşünmek gerçekten zor 💕