Herkese hayırlı iftarlar, hayırlı akşamlar, hayırlı bayramlar . Biz bu bayram bebeğimle hastanede kontrol altındayız (35.haftadayız ve malesef bebeğimin sıvısı azalmış) ama bunada bin şükür bebeğim de bende şu an iyiyiz . İnşaAllah hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli bi şekilde bebeklerimizi kucağımıza almamızı nasip etsin inşaAllah Rabbim 👐👐👐 Çantamızda ufak tefek eksikler vardı tamamladık gibi . Ama mama konusunda kararsız kaldık . Siz bebekleriniz için hangi marka mama aldınız ?