derinozkaya gögüs altı kaburga agrısı basladı gecen haftada olmustu ama uzandım geçti sizde de oldumu ne yaptınız?
Kbrakbra derinozkaya 36 ya girdim son birkaç haftadır bende de var, önceki gün doktoruma sordum normal dedi
Elif1613 derinozkaya kızıma hamileyken doğum yapana kadar kaburgalarimin ağrısı hiç geçmedi çok kötü bsey allh yardimcinz olsun bnimki hiç gemedi
Dilos1645 derinozkaya her uzandığımda özellikle solumda geceleri yattığımda iyice şiddetleniyor uyutmuyor resmen
Dilos1645 derinozkaya doktorum için dardır o yüzden de kaburgalarına baskı uyguluyor korkma demişti dün artık ağladım ağrıdan gerçi ağrı degil acı bildiğin
derinozkaya Elif1613 benimde kız sanırım cimcimelerin nazları simdiden basladı cok can yakıcı oturamıyorum asla 🥺
derinozkaya Dilos1645 benim tek zayıf yerim belimdi 🥺 demek o yüzden bi gündemi açılacak bu yer hep böyle gidecekmi sen ne yapıyorsun
Dilos1645 derinozkaya benim hamile kalmadan öncede koltuga bile yaslansam batardı millet zayıflıktan derdi şimdi hamileyim içinde baskı uyguluyo kaburgalarına diyorlar ben hep cekicem galiba😂
Yagmur654701 Ben yarin 12 hafta olucam iki haftadan beri sağ göğüs altı ve sırta vuruo bebek buyuyo diolar ondanmis
Dilos1645 derinozkaya benim bu kaburga ağrıları ve mide yanmaları başlayınca ah ana olmak ne zormuş dedim annemi aradım hemen 😬
Yagmur654701 derinozkaya senin en azından az kalmış ben daha yolun başındayken böyleysem sonrası ne hale gelirim 😀
derinozkaya Dilos1645 ben hep söylüyorum bidaha asla diye annemde kucagına al bidaha bu duyguyu yasamak isteyeceksin diyor kendi beş cocuk annesi 😹 ben zirvede bırakacagım sanırım
Chocolateandcoffee Haftamdayım benim de iki haftadır sol kaburgam çok ağrıyor oturamıyorum ayakta çok kalamıyorum sadece uzanırsam rahatlıyorum 😔 nasıl getiricem 40 haftanın sonunu böyle hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️
derinozkaya Chocolateandcoffee bana sağdan soldan belden geliyorlar yatsamda gecmiyor 🥺 hamile gibi yatma dönemi kaburga agrısından sonra baslıyor sanırım 🧐