Merhaba herkese,
Bende sonunda mavişim ipeğime kavuştum,
gelelim doğum hikayeme;
aşırı mide yanması ve son haftalardaki suyum azalması dışında hiçbir sorun yaşamadığım güzel bir hamilelik geçirdim, suyum bitmeye yakın olunca mecburi sezeryan ile 22 mayısta 38+0 da doğuma girdim, ameliyatim spinal seklinde oldu hiv kormaya gerek yok ne iğne yapılırken ne de ameliyat esnasında hicbisi hissetmedim, sadece biraz mide bulantısı oluyor onu da anında söylerseniz hemen takviye serum yapıyorlar, dün 14:20 de pamuk prensesimi alıp hemen yanağıma koydular, müthiş bir duygu gerçekten, sapsarı saçlı mavişim upuxun yollardan kollarıma gelmişti💓
sezaryen sonrası için bu kadar güzel konuşamayacağım, benim çok ağrılarım oldu sıtmalandım vs, ancak hemşirelerin desteğiyle üstesinden geldim, sakın acılara dayanmaya çalışmayın ağrı kesici yapmalarını isteyin , 1 günde taburcu olduk şuan evimizdeyim ağrılar sancılar dewam ediyor, kızım cok emdiği için göğüslerim biraz yara oldu ancak onu koklamak herşeye değer❤️
hepinize hayırlı doğumlar diliyorum sorusu olan varsa cevaplayabilirim💓💓💓
@adm sabitler misiniz