Hav12316 benim en yakin arkadasim 25. Haftasinda yuksek tansiyon ve zehirlwnmeden dolayi 800 gram sezeryan ile dogum yapti. Tabi su gidiyormus heralde bizim melegimiz 750 grama kadar dustu yaklasik 3 ay kuvezde kaldi. Ama hayata tutundu. Anneisini hic birakmadi. Anne sutu aldi devamli hemsireler sagdirip verdirttiler. 3 ayin sonunda bagirsaklari yeterince gelismedigi icin kabizlik yuzunden ameliyat olduki daha 1.5 kilo anca olmustu bitanemiz. Ama simdi bir gorseniz. Bugun 1. Yas gunuydu. Cok sukur kocaman oldu ve cok guzel bir kiz bebek. Allahim insallah banada saglikli bir evlat nasip eder. Cok cok iyi durumda. Dua etmeyi hic birakmayin. Dua her kapiyi aciyor. Annesi aylarca hastanelerde yatti ama sonunda cok mutlular. Rabbim sizede acil sifalar versin insallah.bebeginizi size bagislasin. Dualarim sizinle…