Zeyzey14 Bebek için alışverişe ne zaman başlanılmalı? 4 aylık hamileyim şuan ☺️ Zıbın vs kaçar tane alınmalı vs yeni doğum yapanlar yapacak olanlar fikir verirse sevinirim ☺️☺️
MinnakLiva Zeyzey14 ben öğrenir öğrenmez birşeyler almıştım tam olarak 19da internetten topluca almaya başladım 24te bitirmiştim şükür
Purelove46 Genelde 7. Ayda başlayın diyorlar ama yavaş yavaş şimdiden almakta iyi bişey en azından eksiğin olmaz ama gereksiz şeylerde almamaya dikkat et..👍😉
annee27 4 aylikken basladim 7. Ayima girdim hemen hemen herseyimiz tamam iyikide almisim diyorum sicaklar virus derken olmuyor suan bide haziranda cogu seye zam geleckmis bebek arabasi vb. 😊
Zeyzey14 Anladım benim çocuğum kışa denk gelicek inşallah kuşluk ürünlerde indirim var yavaş yavaş bakayım diyorum ☺️ Gereksiz gelen ürünleri yazarsanız sevinirim ☺️☺️